sm123

Langt de fleste af os elsker at tage på ferie. Det er en tid hvor vi har mulighed for at fordybe os i en anden kultur for en kort periode og hvor vi kan få nogle nye spændende oplevelser, som vi ikke ville have fået i vores hverdag på anden måde. Men for dem af os der også godt kan lide at folde os i god form, så kan en ferie ofte præsentere sig som lidt af en udfordring. 

Læs med her for at lære om tre måder du stadig kan holde dig i form, imens du er afsted på ferie. 

Cykling

Bestræb dig på at spise sundt

Det er meget fristende at spise dejlig steg om aftenen og så lige få en kold dessert bagefter. Måske ryger der også lige et vinglas ned eller to og i løbet af dagen kan en frisk kold sodavand være utroligt rart, når solen står højt og bager på én. 

Men hvis du virkelig gerne vil prøve at holde formen, imens du er på ferie, så er det en god ide at prøve at bestræbe sig på at spise så sundt som muligt. Selvfølgelig skal du stadigvæk nyde at du er på ferie, men prøv at holde det nede på en is om dagen eller et enkel glas hver anden aften. 

Tag en morgenløbetur

En god morgenløbetur er også helt ideelt at få taget sig, hvis man gerne vil holde sig i gang når man er på ferie. Ofte kræver det heller ikke så lang tid. En halv time kan være mere end rigeligt til at få pulsen op og med et SEIKO 5 SPORTS AUTOMATIC SRPD55K1 vil du nemt kunne holde øje med tiden. 

En god løbetur giver dig samtidig mulighed for at få et helt andet indtryk af det område, som du midlertidigt har bosat dig i.

sundhed

Gå eller cykl rundt til turiststederne

Hvis tingene, du gerne vil se i dit ferieområde, ligger lige inden for gå- eller cykelafstand, så er det bare med at udnytte muligheden. Der er ingen grund til at lukke sig selv inde i en varm metalkasse langt nede under jorden. Prøv i stedet at droppe metroen og i stedet bruge dine ben lid tog få rørt nogle muskler.

Når du går eller cykler rundt i det område, som du befinder dig i, får du lige pludselig også set meget mere, end du normalt ellers ville have haft mulighed for at se.